Är det en vanlig dag....??

...Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Hannas födelsedag hurra, hurra, hurra!!!"

Jajamänsan! Idag blir man ännu lite större. Kanske inte större, men äldre i alla fall. 24 bast!
Större kanske man oxå blir efter all tårta jag planerar att äta under kvällen och morgodagen. =)

Agneta & Mats kommer idag. Även familjen Ekvall-Ljung. Det ska bli riktigt trevligt med lite besök och kanske nån present...?

Imorn är det dags för mamsen & Jonnie, syster & Per. Nice!
Imorn är det även dagen med stort D. Hjärtat och jag firar nämligen 5 år tillsammans då. Herregud, 5 år!! Då var jag 19 och han 26..... Vart tiden tar vägen har jag inte riktigt listat ut än, men att den försvinner är då ett som är säkert. Hua!
Så för att fira även morgondagen lite så blir det middag på Texas, mums! Och sen såklart Melodifestivalen.

Nu ska jag färdigställa tårtan och göra hemmet redo för födelsedagskalas!

GRATTIS TILL MIG IDAG!


image165





Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis i efterskott!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback