Det händer saker....

Födelsedagen kom och gick. En bra dag med många fina presenter, god tårta och trevligt besök.
Fick bl.a. presentkort på Hudcirkeln, BjörnBorg-trosor, sockerkaksform, elvisp, presentkort på MQ, hudvårdsprodukter m.m. Kalas med andra ord!

Lördagen var den stora 5-årsdagen för mig och älsklingen! En soft dag som spenderades i sängen länge, sen en prom med vovven, lite mer tårta och mat på TEXAS på kvällen tillsammans med syster och Per. Mums!
Blev inget frieri eller förlovningsförslag från Pärtans sida som jag misstänkt (läs: hoppats), men han har väl nåt annat bättre tillfälle i tanken kanske.... ? =)

Nu är det ny vecka och onsdag imorn.
Efter några jobbiga dagar med nervosistet, tankar åt olika håll och en evig väntan har vi nu fått de besked vi ville ha och det känns fantastiskt SKÖNT!
Jag kanske är lite luddig, men förklaring kommer så småningom...

Snart är det påsk, jag ser fram emot allt godis!
CIAO

  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt för er!!! Du får berätta mer nån annan dag!!!
De kanske blir som jag tror!!! ;) GLAD PÅSK!!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback