Lördag 29/4

Idag har jag och Tina haft myslördag! Vi har varit lite på stan och kollat in mattor, matbord och lite annat pyssel.
Sen blev det den obligatoriska lördagsfikan på Radjos. Vi frågar inte ens varandra längre vart vi ska gå, det är liksom Radjos som is the shit! Mysigt.
Sen en tur med bilen ut till landet och kolla in huset som vi införskaffat så Tina fick se. =)

Min lilla bäbis har även kommit till stan idag. Mysigt att få ha henne här! När vi flyttat till huset kommer hon va med oss jämt, längtar!

Nu sitter jag och väntar på att P ska sluta jobba och komma hem. Åsa och Agneta var oxå sugna på att se huset så det kanske blir en till sväng däråt i em.

Imorn kommer 3 stycken och kollar på vår lägenhet. Lite jobbigt, men bättre det att ta alla samma dag så är det över sen.

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

När flyttar ni in i nya huset? kanske jag redan har frågat men men..... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback