Måndag tredje mars tjugohundraåtta

Nu är vi hemma i Hudik igen. Kom hem runt 17-tiden igår, skönt att det inte blev så sent.

Har haft två härliga dagar i Björnrike med mamma och syster. Vädret var inte soligt men bra ändå och backarna var jättefina. Kalas!

Idag är det måndag och jag har ännu inte gjort många knop. Fast lite duktig tycker jag att jag varit ändå....
Har ringt en mäklare och ordnat så vi kan komma på en husvisning på onsdag istället för torsdag. Det blir sammanlagt två den här veckan, spännande!!!
Sen har jag försökt dona med mitt ae-pass på torsdag. Är i Falun då så jag läre byta med nån.
Har även gått en promenad i morse, lite snöigt men ändå skönt att komma ut i friska luften.

Nu ska jag försöka skriva klart en rapport till plugget så jag har det ur världen sen.

Skönt ändå med en oplanerad ta-det-som-det-kommer-dag. Det händer inte så ofta.

Ha de'!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Beatrice

HEJ!! Mysigt med björnriket, längtar tillbaka dit, hade husvagn där när vi var yngre. Jag vet inte riktigt när jag börjar ska ringa chefen imorgon och säga att jag kommer dit en sväng på fredag så jag kan skriva under papper och så (har inte varit hem något sen jag fick reda på det) När börjar du? Kramar i massor/Bea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback