Söndag 9/3 -08

Jaha, då var det snart måndag igen.

Vecka som gått har varit bra.
Ledig måndag - skönt!
Tisdag och onsdag: patienter på Folkis.
Torsdag var det dags för den årliga forskningskonferensen i Falun - mycket intressant.
Fredag, Folkis igen, slutade 14:00 - najs!
Fredagseftermiddagen var lite körig dock. Kaninmatning, ta in post hos mor och familjen Ekvall-Ljung sedan på Kvantum för helghandling. Vidare hem för att förbereda lördagens middag då vi får fick fint besök. Kom på runt 19-tiden i fredags att vi kanske skulle ha nån middag idag oxå. Hoppsan! Glömde bort.... Så den exklusiva fredagsmidagen bestod av pasta och en pås-sås, men gott var det faktiskt!

Igår jobbade Pär en stund, jag hade mitt lilla troll Thyra för mig själv hela dagen! Vi hade så mysigt. Var ute i snön, åt mat, var på stan en sväng och hade det allmänt trevligt. =)
På kvällen kom Thyrans mor och far (Henke & Tess) och vi käkade tillsammans och hade det väldigt mysigt.

Idga är det piss-tråkigt väder. Lite skönt tycker jag. Då är det liksom tillåtet att bara ligga i soffan och kolla på en massa sport. Alpint, skidskytte, friidrott - perfekt. Eventuellt åker vi till systeryster och Pertan en säng, men det är ju oxå som "hemma" ju. I like!

Nu: Maln och kaninmatning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback