TJOHOO!!!

Mina damer och herrar, får jag presentera:

Hanna Utterfelt och pär Ljung som den 19/3 2008 gjorde slag i saken och KÖPTE SIG ETT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Det känns helt otroligt roligt och skönt och spännande och läskigt på samma gång.
Oj, oj, oj..... 40 miljoner tankar snurrar i huvet. Ett kåk, ett eget hus liskom! Kan ni fatta?

Den 15 juni får vi tillträde, kan knappt vänta. Nu är det tapet-, golv- och gardintankar som far runt som ostyriga flugor i huvet. Jag längtar så mycket så det är inte klokt! Nej, det är verkligen inte klokt..... Helt sjuk, men otroligt roligt! Hi, hi!

Hus liksom - HUS! Kan ni förstå? Säg till mig i så fall..... Gaaahhhh!!!!!

Puss på er i PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN GRATTIS!!! =D=D=D=D Guuud så roligt för er!!! Vad spännande!!! Hihi, full fart framåt ba! =) Grattis än en gång! Många kramar -Maria Flöjt

2008-03-22 @ 18:48:18
Postat av: Anna

Grattis!
Glad påsk

2008-03-22 @ 20:18:38
Postat av: Sabina och Fredrik

Grattis va roligt.
Glad påsk önskar Sabina och Fredrik

2008-03-23 @ 07:52:28
Postat av: Sofia

GRATTIS till huset!!! KUL!!!!! Kram

Postat av: Anonym

HEJ! Grattias till hus köpet! IGEN! Vi vet inte om vi fått lägenheten! den ligger på vallvägen och var alldeles underbar! Får veta här i veckan någon gång om den blir vår eller inte... KRAM!

2008-03-24 @ 19:27:44
Postat av: Bea

Det var från mig det förra...men det kanske du förstod

2008-03-25 @ 17:13:20
URL: http://letmebreaktheice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback