Brrrr - minusgrader

Brrrrr! Idag fick vi smaka på vinterns kyla.
Jag säger återigen; tur att min lilla pärla står i garaget så man slipper skrapa rutorna på morgonen.
När jag skulle åka hem efter jobbet däremot fick jag skrapa, men inte så mycket dock.

Gjorde direkt en brasa i öppna spisen när jag kom hem, det kan vara bland det mysigaste som finns.
Sen blev det käk, makaroner och korv.
Efter maten klääde jag på mig massor av kläder, reflexvästen och pannlampan och gick ut med Spira en sväng.
Riktigt härligt var det att va ute i mörkret och kylan när man hade riktigt med kläder på sig. Månen lyste allt vad den kunde så det var inte så kolsvart som det brukar heller.
Det ska bli härligt när snön kommer och lyser upp lite.



Nu är det slöa i soffan som gäller. Pär jobbar fortfarande, kommer förhoppningsvis hem till kl. 21:00.
Kollar på "2 1/2 män" nu, Pärs favoritprogram, i väntan på "Sjukhuset".

Imorn är det torsdag och sista arbetsdagen för mig denna vecka, tjohoo!

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback