Hejsan hoppsan...

....nu var det längesedan igen.
Tiden bara springer förbi och min tid har inte räckt till ordentligt till allt som ska donas med. Bloggen blir så lite lidande, men här kommer ett nytt försök.

Helgen skulle ju ägnas åt målning i hallen men blev det så tror ni? Nej, nej....
Lördagen gick åt till dop i Sundsvall som jag trodde skulle va en snabb sak, men inte. Helt färdiga efter middagen kl.20:00 efter hemkomsten dog jag och Pär i varsin soffa. Puh!
Söndagen tog vi sovmorgon, det var vi värda. Sen frukost i soffan innan vi pälsade på oss och gick ut i stormen (jäklar vad jag frös) för att sätta upp en ljusslinga i ett av våra äppelträd.
Det var lättare sagt än gjort. Det är rätt så svårt att se hur de små ljusen kommer att se ut i mörkret när man sätter upp som mitt på ljusa dagen. Men det blev himla bra och det var så fint på kvällen sen!

Kl. 13:45 var det dags för mig att tjänstgöra på F&S, i receptionen, till kl 17:15.
Körde pass för Pernilla kl.18:00 så det var ju liksom ingen idé att åka hem emellan. Passade på att lyssna på lite musik till nästa pass som ska knåpas ihop.
Så som ni hör hann inte jag måla nåt i hallen den här helgen. Tur att mamma och Jonnie kom förbi på söndagen och att Jonnie var snäll och målade lite. Tack!

Idag däremot ska jag åka raka vägen hem från jobbet och ta tag i rollern. Det måste ju för bövelen bli klart nån gång, det här duger inte. =)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback