Long time...

Hoppsan, nu har dagarna sprungit på och det var ett tag sen det blev någon uppdatering.

I tisdags var jag och min vän, tillika arbetskollega, Bea på HudikGym. Premiär för mig så det var skönt att ha med sig en rutinerad donna.
Vi körde Aerobic Fitness och betyget blir: Godkänt.
Inte jättekul (jag gillar block-upplägg bättre), men otroligt jobbigt och effektivt. Både för konditionen och musklerna. Kan nog bli nån mer gång, eller vad säger du Bea? Skulle va kul att testa den andra Ae-ledarens pass.

Igår hade vi sån tur att vi blev bjudna på mat hos Åsa och tjejerna. Soppan var fantastisk, likaså de varma mackorna. Mums!
Lite fika hos mamsen och Jonnie hann vi oxå med innan vi for hem och Hanna stupade i säng kl 21:30, skönt!

Idag är det dags för mig att själv köra Ae, som vanligt på torsdagar. Fr.o.m årsskiftet kör jag tisdagar istället. Det ska  bli skönt att ha det lite tidigare i veckan faktiskt.
Imorn hoppas jag att jag och min kära vän T ska träna tillsammans, köpa hämtmat och bara mysa. Längesen nu.
Då även denna träning ska ske på HudikGym känns det bra att ha en ledsagare med sig. =) Längtar!!!

I natt kom det snö! Mera, mera! Det är ju så härligt.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst ska vi köra igen! Jag var faktisk på friskis en sväng i helgen och tränade lite. Dock var det "bara" ett medelpass men det var kul ändå. Fast inga block här heller ;( ses snart!

2008-11-24 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback