Plusgrader - biltvätt

Hej hopp!
Idag är det en bra dag tycker Hanna.
Solen skiner och det är riktigt härligt väder ute. Vårlikt jag vet, men det är faktiskt lite härligt oxå att få njuta av "varma" dagar innan vinterkylan kommer.

Eftersom det alltså är plusgrader ute idag så ska jag passa på att tvätta lilla pärlan.
Pär påpekade det i söndags när han bytte till vinterdäck att han tyckte att pärlan var lite smutsig.
Kan jag väl aldrig tro???? Men, men säger han det så är det väl dags då.

Sen blir det hemfärd och lite pyssel i vanlig ordning.
Mamsen och J kanske skulle komma förbi ikväll. Trevligt, trevligt.

Nej, nu ska jag ta ut en timmes komp och åka till tvätten med lilla bilen.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback