Thyra 2 år & Farsdag

Söndag - igen.
Slutet på ännu en helg, en mycket bra sådan dessutom.

Trots jobb för oss båda på lördagen så har helgen varit kanon och vi har hunnit med mkt annat oxå.
Lördagskvällen tillbringade vi i Knapps hos 2-åringen Thyra Lindh som var trött, trött, trött.
Kalas hela dagen från kl 9:30 på morgonen tar på krafterna för en liten tjej.
Presenterna (pussel och en bok) uppskattades dock verkade det som. Tårtan var dessutom fantastisk.

Idag, söndag, har Pär varit i skogen mest hela dagen.
Kom hem vid ca 15:00 med en hund som både stank, och som i husses ögon just då var totalt värdelös.
Då var en bortskänkes-annons i HT inte långt borta.
Stackars liten. (Både husse & vovve).

Sedan blev det farsdagsmiddag med hela Pärs familj på Stråkvägen, jag blev så mätt att jag måsta lägga mig på soffan en stund. Pust och stön, men gott var det. =)

Nu är man nyduschad och ska mysa lite i soffan med min älskling innan sängen ropar, vilket den gör väääldigt tidigt nu för tiden.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback