Total förvirring

Oj, oj, oj..... Snacka om vimsig i pallet.
Jag hade lördag på fredag och tisdag idag.
Ja, nu är vi i alla fall på rätt spår igen.

Det var ju på fredagen jag träffade alla syskonbarnen och gjorde stan.
En shoppingtur blev det även på lördagen med syster och Hannes. Vi letade doppresent till ett litet kusinbarn, och fann en toppenbra.
På lördagen var det även mamsens födelsedag så på em blev det både mat och tårta på Skäktvägen - mums!

Igår var det således söndag. Den spenderades hemma i princip hela dagen.
Mamma och Jonnie kom och renoveringen i hallen kom ett steg närmare målet. Nu är nästan all väv uppsatt, härligt.
Det blev även en promenad i skogen med älsk och Spira och soffmys senare på kvällen.

Idag har jag målat lite på väven i hallen, man läre ju börja nånstans.
Börjar ju inte jobba förrän 11:00 på måndagar så 8:00 var Hanna uppe med rollern i handen.
Det tar ju dock alltid längre tid än vad jag tror och vill så helt färdig blev jag ju inte, men en bit på väg i alla fall.
Ikväll är Pär i Sundsvall på någon Julpepp så jag och vovven får spendera kvällen utan honom.
Dammsuga kanske??

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback