Trött som få

Nu är vi hemma igen efter verksamhetsplaneringen i Gävle.
Om jag är trött? Jerker Adam, som min käre svåger skulle sagt. Skittrött.
Men det har varit bra dagar och frukosten på hotellet var suverän, mums!

Degar i soffan ett tag nu i väntan på älskling. Ska väl ta tag i middagen strax oxå.
Kvällen kommer nog mest att ägnas åt soffan, TV'n och kanske lite chips? Har typ blivit besatt av chips på sista tiden, jag som aldrig äter det annars. Ha ha!
Ett besök på Stråkvägen till familjen Ekvall-Ljung ska oxå tajmas in, mys.

Imorn är det jobb som gäller för både Pär och mig, sen bär det av till Hassela för födelsedagskalas och farsdagskalas.
Nån jakt ska väl förmodligen oxå smita in i planeringen.

Nej, nu orkar inte händerna skiva mer.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback