Vinter/vår

Idag var det riktigt härligt väder ute, men det känns nästan som att det är vår i luften.
Snön smälter och solen tittar fram.
Härligt med sol iofs men nu vill vi ju ha vinter, snö och jul! Jag längtar som en galning.

Imorn är det sista arbetsdagen på kliniken för den här veckan. På torsdag ska vi nämligen åka till Gävle allihopa för verksamhetsplanering. Bo på hotell och äta på restaurang, härligt.
Men just ja, jag jobbar ju lördag den här veckan. Suck.
Men skönt då att få komma iväg två dagar och göra annat innan, då går det säkert lite lättare.
Och det bästa; jag är ju ledig nästa fredag!

Ikväll åker Pärtan till skogs för jakt imorgon. Gräsänka ikväll/natt då alltså.
Men det gör inte så mycket för det är ju Desperate på TV och jag har chips hemma. =)
Han kommer ju hem imorn igen, min älskling. ♥ Vad vore jag utan honom? ♥

Idag står dammsuga huset på to do-listan. Även en prom med Spiris.

Spagetti och köttfärssås till middag.


Pling pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback