Alla goda ting är 3...

Tre saker jag går igång på:

Bra musik, ljuvlig mat (gärna restaurang), goda dofter.

Tre saker jag inte kan vara utan:
Min familj, fuktkräm för ansiktet, träning.

Tre saker jag ångrar:
Att jag inte gav mig fan på att bli läkare eller flygledare (att inte orken och drivkraften fanns), att jag beställde den där jackan från Ellos, att jag klippte vovven i tassen i onsdags.


Tre saker som gör mig glad:
Solsken, köra aerobics, Hannes.


Tre saker som gör mig arg:
Telefonförsäljare, blåst, orättvisor.

Tre människor jag beundrar:
Anna L - vän som doktorerat, Tina - vän som har ett mkt krävande chefsjobb och är otroligt duktig på att ta människor, Pär - kan han nånsin bli stressad?


Tre saker jag skulle vilja göra:
Resa till USA, bli mamma, uppfinna något bra och lönsamt.


Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
Kantareller (smörstekta), fajitaskyckling i ugn, vatten!


Tre TV-program jag ser:
Grey's anatomy, Desperate housewives, Sjukhuset.


Tre saker jag har med mig i livet:
Min familj som alltid finns där nomatter what, min högskoleutbildning (mkt nyttiga år), min mobiltelefon.

Tre saker på önskelistan:
Renovera huset (det som är kvar), vinna månadsklöver på triss, göra ny större veranda.


Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Maddes, Anna E's, Beas. =)


Tre bloggar jag utmanar:

Bea, Anna E, Emilia.


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är för söt! Jag blir alldeles rörd... Kram

2008-10-24 @ 18:11:58
Postat av: Hanna

T: Love u gumman!

2008-10-26 @ 12:17:16
Postat av: Anna

Åh Hanna vad glad, och lite förlägen, jag blir! Är jätteglad att ni kunde vara med och fira dagen.



Jag tycker du är en fantastisk tjej och du ska vara stolt över dig själv, även om du inte blivit läkare och fryser väldigt lätt i skogen :) Hoppas jag kan ta mig upp så jag får se erat hus!



Kramar

2008-10-27 @ 08:25:33
Postat av: Bea

Utmaningen är antagen! Får ta och göra den där listan ikväll!

2008-10-27 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback