Another day....

Så där ja. Nu har jag lugnat ner min känslor lite och återgått till vardagen på Folktandvården.
Hade en kort depp-svacka igårkväll när jag satt där hemma ensam i stora huset.
Men, jag vidhåller fortfarande att älg-jäkla-jakten tar otroligt massa tid, men vet samtidigt att om min älsk inte fick jaga på höstarna vore han inge trevlig att ha att göra med hemma heller.
Så det blir nog till det bästa ändå i slutändan..... Det löser ju sig oftast.

Det är återigen måndag och en ny arbetsvecka.
En ganska trevlig sådan faktiskt. Mycket spännande på gång denna vecka, inte bara patienter på kliniken. =)

Imorn ska vi försöka lägga schemat för VT-09 på F&S, det ska bli spännande..... Vi har en del att bita i om man så säger.

IMORN kommer darling hem! Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback