Bra och dåligt

Tusan vad kallt det var i morse! Riktig vinter-is på rutorna på bilen.
Jag som hade bestämt mig för att ha kjol idag. Men det hade jag ändå.
Tror det börjar bli dags att köra in bilen i garaget nu på kvällarna så man slipper stå ute och skrapa och bli sen till jobbet. Kliva upp tidigare vill man ju inte göra..... =)

Nåt som däremot känns otroligt bra är att min lilla röda bil gick igenom besiktningen idag! Tjohoo. =)
Det känns som en otrolig lättnad vill jag lova.
Tuffa tjejer kör röda bilar vet ni väl? Ha, ha.

Nu ska jag strax dra på mig långkalsongerna och ta en cykeltur med vovven så hon får springa av sig lite.

Tjo hej!


Kommentarer
Postat av: Bea

Men Hanna gumman, som vi pratade om på jobbet: det var ju pga kjolen som bilen gick igenom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback