FRIDAY

Mmmmm, fredag var det ja.....
Men ingen rolig fredag för min del.
Dels för att jag inte får helg när jagslutar idag, ska jobba imorn oxå, men allra mest för att jag ska på begravning idag.
Blä, det känns inge kul. Men det brukar kännas bra efteråt.

Nåt som är lite bra är i alla fall att jag bokat en klipptid som jag tänkt göra i flera veckor känns det som.
Sen har jag även lyckats fåt tummen ur och ändra tiden på blodcentralen så det passade.
Skönt när saker och ting blir uträttade så man kan stryka från listan. =)

Nej, nu ska jag väl ta och jobba några timmar innan det är dags att åka mot Hassela.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!

Hoppas begravningen går bra, jobbigt sånt där..speciellt den där begravningen också..

men som sagt kan vara skönare efteråt.

Tänker på er!

Hoppas vi ses nått snart. Kramar!!

2008-10-10 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback