HALF TIME

Halvtid på veckan kan man säga. Och lite till för min del. Jag slutar nämligen kl 13:00 på fredag. =)

Den här veckan måste va den bästa ur TV-synpunkt på länge.
Premiär på Desperate igår och Grey's ikväll - fantastiskt.
Hade velat se tredje delen av Maria Wern-serien igår på 4:an men vågade inte när jag var ensam hemma. Men till min glädje upptäckte jag att det var Desperate så det blev ju en jättebra TV-kväll ändå. Hann med slutet av Top Model oxå.

Pärtan är i Göteborg på möte, men kommer hem ikväll/natt.

Hälsade på en snabbis hos Hannes igår innan träningen och ikväll blir det ett längre besök. Ska bara hem efter jobbet, gå en promis med Spira och käka nåt sen hade jag tänkt spendera kvällen i Sanna.
Blir ingen handling idag som det brukar på onsdagar, tar det imorn mellan mitt ae-pass och ledarmöte på F&S.
Och sen är det fredag - igen. Herregud, jag säger återigen; det går så fort.
Pär jobbar i helgen oxå, men jag är glad över att han är hemma i stan i alla fall. Snart blir det andra bullar.......

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback