Handla, städa - baka?

God morgon min vänner!
Idag är det tisdag och hualigen vad kallt det var i morse! Tur att lilla bilen stod i garaget så jag slapp skrapa is i alla fall.
Jag känner mig inte riktigt 100. Började få ont i halsen på sön-kväll och igår morse var det riktigt förj**ligt. Men den repade på sig under dagen igår och jag tyckte att det kändes rätt så ok.
Men idag har jag ont igen, inte jätte med ändå ont. Kan den bestämma sig kanske?

Pär och jag hade en mysig kväll tillsammans igår. Trots att jag jobbade till 20:00.
Vi låg i soffan och myste ända till sängdax. Eller till Hannas sängdax, Pär ville inte gå och lägga sig 21:30 - konstigt?

Idag är det veckohandling på schemat efter jobbet.
Sen måste nog hunden få komma ut på en promme oxå.
Dammtorka hade jag tänkt hunnit med och kanske baka oxå? Undrar om jag får ihop det.
Kanske får baka en annan dag.... Har fått recept på ett supergott "hälsobröd" av Åsa som jag bara måste göra nån kväll den här veckan. Längtar!

Nej, nu ska jag snart ta och ringa systeryster och höra hur mycket trollet vägde igår på BVC.

Skön tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback