Menybyte utan godkännande

Hej hopp!
Sitter och tittar ut genom fönstret och vad är det jag ser? Jo, regn! Fucking, j*la piss-regn.
Har det gjort nåt annat än regnat senaste veckan?
Man blir ju nästan lite sur av allt pissande. Blä!
Jag hann i alla fall med en cykeltur med Spira i morse innan det började regna. Grattis.
Sen blev det ett medel-pass och  lite Miniröris, skönt och roligt.

Har nu precis kraschat i soffan efter en fika på stan med T.
De hade hux flux bytt café-meny på Radjos. Och vad jag vet så har de inte lov-frågat oss, eller hur T?
Våra kära vama mackor med svampstuvning fick inte va kvar. =( Men den vi åt med kyckling var väl helt ok den med, dock inte i klass med svamstuvningen. Mmmmm, jag ska fundera vad jag tycker om att det fattas egna beslut så här hur som helst.....

Nu väntar jag på att älsk ska komma hem efter jobbet.
Sen ska jag pysa iväg till syster och agera sällskapsdam/barnpiga hela kvällen för Per är på herrmiddag. Tjejkväll!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback