Sol, spagetti och screening...

...kan man väl sammanfatta min dag med.
Solen skiner, I love it. Även om man inte tänker på det så mycket så blir man automatiskt lite piggare och gladare tycker jag.

Nu är det dags för lunch och idag står spagetti och köttförssås på menyn i Hannas lunchlåda, mums!

Hela eftermiddagen ska jag och två andra tjejer ut på ett äldreboende här i stan och screena de som bor där.
Det innebär i princip att man översiktligt "kollar igenom" deras mun och ger tips och råd till personalen hur de kan hjälpa honom/henne att sköta sin mun.
Var ute förra torsdagen oxå, det var första gången. Var lite pirrig och nervöst, men det var faktiskt väldigt roligt och intressant och lärorikt framför allt.
Dom är ju så gulliga de små gubbarna och gummorna - de flesta i alla fall.

Ikväll kör jag ae på F&S och sen kanske det blir en visit och övernattning hos mitt sockertroll....?

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback