Tisdag

Idag ska jag få träffa Hannes! Har längtat efter honom i flera dagara nu. Eller vänta, kanske bara en dag för dom var ju och hälsade på oss i söndags.
Ja, ja jag längtar efter honom i alla fall. Mys!

Innan jag åker dit ska jag en tur till Kjelles efter jobbet för att köpa ny dörrmatta.
Ska köpa en sån där mörkbrun grov sak som man köper på metervara. Den ska läggas in i hallen en bra bit så att man både kan gå in längre i hallen med skorna på och samtidigt kan Spira ligga på den och vi kan kasta ut hund-mattan som ligger där nu. Det kommer bli kanoners!
Sen fattas bara min kära pappelina-matta så är mattfronten i hallen komplett!
Fattas "bara" lite väv + färg på väggarna samt en ny hallmöbel och hatthylla.... Hmmm, undra om vi kommer bli klara nån gång?
Men med mattorna kommer det iaf bli tusen gånger bättre än vad det är nu.

NU: snart lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback