Allt flyter...

...på i sitt vanliga tempo.
Har inget revolutionerande att berätta idag heller, men det har man väl sällan eller? I alla fall jag.

Renoveringen i vardagsrummet flyter på. Ska samla alla mina krafter i påsk till att försöka måla så mycket som möjligt.
Vitt, vitt, vitt. Kanske ska beställa fondtapeten oxå? Om den finns, kanske blir nån annan??
Snälla P-A har hjälpt oss med att sätta in sovrumsdörren och snälla Jonnie spacklar för fulla muggar. Hur skulle det gå annars? Leja till hantverkare kanske? JA. Kosta mycket pengar? JA. Vi är evigt tacksamma för all hjälp vi får.

  Vill ha


Annars tycker jag att våren är härlig förutom en sak. All denna skit som dras in. Speciellt i form av grus under hundtassar.
Det är konstant grusigt på vårt golv hemma och den vita plastmattan i hallen har fått en chic dekoration av bruna tassar.
Men det är liksom bara att gilla läget, spelar ingen roll hur mycket man dammsuger. Det knastrar under tofflorna ändå.

Cykelletandet har kommit av sig lite. Den här veckan har det fokuserats mer på fördelsedagspresenter, påskledighet och ett försök till bak är planerat.
Det är ju ändå attans kallt på mornarna fortfarande så jag kan nog stå ut med att åka bil till jobbet ett par veckor till.

Idag är det 95 dagar kvar till pyret är beräknat att titta fram. Undra hur många det är på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback