En mjukglass kanske??

Sitter på jobbet och väntar på att den sista halvtimmen ska passera så jag får gå på helg.
Tre dagars ledighet och sovmorgon ska bli ljuvligt. Min kropp skriker efter vila.

Vilket fantastiskt väder det är idag och det verkar inte bli sämre i helgen. I like!
Igårkväll var det helt vindstilla och sol hemma hos oss så jag passade på att ta fram krattan och göra lite fint på framsidan. Vi har ju några kvm att kratta så det är lika bra att ta alla tillfällen i akt. Kanske blir en sväng ikväll oxå? Det är så typiskt att det alltid ska blåsa när man ska kratta, därför är ju kvällarna bra då det ofta har mojnat lite.

Efter jobbet nu blir det handling och kanske en sväng till tjejerna på maln.
Måste dock vänta till 15:30 då bio'n öppnar, ska köpa presentkort. Funderar starkt på att ta en mjukglass ute i solen under tiden, mmm.





Vad kvällen har att bjuda på är lite ovisst ännu, kycklingwok till middag till att börja med.
Imorn blir det i alla fall kalas för ERIK som fyller 8 år!
På lördag jobbar Pär och jag har inget bestämt än. Söndag = IKEA!

Trevlig Valborg och helg /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback