Glad Påsk

Nu går jag strax på påskledigt.

Handling på ICA står på agendan efter jobbet. Jag kommer nog inte känna mig ensam där då detta nöje säkert står i flera Hudikbors kalendrar......
Sen ska jag hem och fördigställa Åsas fördelsedagspresent. =)

Imorn, långfredag, är vi i Hassela för den årliga långfredagsanglingen. Hoppas på solsken så jag kan bättra på fräknarna som kom fram efter förra helgen i fjälls.

Lördag, påskafton, jobbar Pär. Jag ska måla vitt på väggarna i vardagsrummet allt vad jag orkar. Kvällen oviss för min del ännu, Pär ska på Radjos och svänga sina lurviga.

Söndag, måndag blir det ännu mer målning och ett besök till familjen Ekvall-Ljung för uppvaktning av födelsedagsbarnet.
Hon fyller idag förresten så GRATTIS ÅSA!

GLAD PÅSK på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback