Snor, nysningar, prickar och tårar - men SOL & bullar!

Solen har hittat fram igen, härligt!
Det som är mindre härligt med den årstid som är på väg är all allergi som en del av oss drabbas av i form av rinnande och kliande ögon, nysningar och snor i större mängd. Prickar har jag fått dessutom, hua!
När man dessutom har en bebis i magen blir det lite jobbigare för man får typ inte äta några allergimediciner alls. Eller får och får, det är ingen som vet vad man får och inte. Så det är väl bäst att avstå.

Jag har i alla fall köpt bullar av bulltanten idag! Ni vet hon som står på gågatan och säljer? I love!
Ska åka till syster nu efter jobbet och fika lite, mums! Ska spara en bulle till älsklingen oxå så han blir glad. =)

Imorn är det sista dagen på den här veckan, slutar dessutom 15:00. Skönt.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag fick tabletter som heter travegyl av en läkare på MVC för min allergi, sen så köpte jag en nässpray på apoteket tror de var lomudal! Så ett tips!!! Prova nässprayen den hjälpte på mig iallafall!!! Kram

Postat av: Anonym

Hej

hoppas allt är bra med er med oss är allt bra,

Jag tar också travegyl nu, men jag tog något annat när jag va gravid och den fick jag ta, sen nässpray lomudal tar jag också nu. Travegyl hjälper jätte bra, ska ta två tabletter om dan men behöver bara ta en nu.

kram

2009-04-29 @ 21:18:00
Postat av: Hanna

Tack för tipsen! Pratade med min BM igår och hon sa att min husläkare kunde skriva ut Tavegyl så jag får se hur länge jag står ut... Lomudal ögondroppar använder jag nu, ska kanske prova nässprayen oxå då.

Det jobbigaste är ju att mna bli så trött och slut. Trodde det var mitt i natten när klockan ringde i morse och då somnade jag före 22 igår. Herregud... Men man ska väl inte klaga, det kunde ju vara värre. =) KRAM på er!

2009-04-30 @ 07:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback