VARDAGSRUMMET

ÄR KLART!!! Och det är såå himla fint. Precis så fint som jag hoppats på, om inte bättre. Hade lite tveksamheter med de målade väggarna men det blev helt kanon. Och fondtapeten är ju så fin att man inte kan titta sig mätt. I love it!

Ska hem och ställa i ordning det sista idag efter jobbet.
Gardinerna får nog vänta, vill ha lite nytt nu närdet blev så fint. Tror att rött och vinrött kommer bli accentfärgerna nu. Har soffkuddar och filtar i rött, ska leta nå fina gardiner som passar oxå.

Idag är det dags för ett besök till Karin på MVC igen. Spännande att se vad som hänt, om magen har växt mycket eller lite. Rätt så mycket tycker jag att det känns som. Återkommer med rapport.

Vi har ett nytt vardagsrum, jag är så glad! Kom och fika så får ni oxå se hur fint det är. =)

Pling

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul med nytt vardagsrum:) Vill så gärna

komma och kika nått tag:)

Lycka till på MVC idag.

Snart åker vi till Åre. Hörs när vi kommer hem från.

Kram!!

2009-04-23 @ 09:07:07
Postat av: Anna

det skulle stå hörs när vi kommer hem igen..

2009-04-23 @ 09:08:06
Postat av: Hanna

Anna: Ha det så himla härligt i fjälls!. Det är helt underbart att få komma iväg lite. Njut av var enda sekund! Jag håller tummarna att solen skiner på er.

Ni är så välkomna sen när det passar.

KRAM

2009-04-23 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback