Vi drar till fjällen.....

Två och en halv timme, sen går jag på helg.
Hem för att packa det sista, se till att all mat kommer med och göra i ordning vovven med tillbehör som ska vara hos "mormor & morfar" på maln.

Sen när Pär slutat blir det till att packa in allt i bilen och sen drar vi!
Tjohoo, 3 dagar i fjällen - here we come!
Det ska bli så fantasktiskt skönt att komma hemifrån renoveringsstöket i vardagsrummet, ingen dammsugare, ingen tvätt.
Bara jag och älsklingen, massor av god mat, skidåkning utanför dörren och vila. Solen ska visst komma fram oxå.
Lovely
Rekreation på tu man hand, när hände det sist?

Till veckan ska jag kolla på en cykel och förhoppningsvis köpa mig en oxå.
Fick ju pengar till det i 25-årspresent och nu är jag så himla sugen när asfalten kommit fram och solen börjar värma.
Vore underbart att få cykla till jobbet på en helt ny cykel, med korg, fotbroms och allt.

Igår kom deklarationen hem i brevlådan - mycket angenäm läsning. Få tillbaks på skatten - me like!

Ha en härlig helg, det ska vi.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback