Finbesök

Idag har Miras polare Thea och mamma Elin varit på besök hemma hos oss.
Alltid lika skönt och mysigt att få surra lite "mammor emellan" och dela erfarenheter. Mera, mera!

Pappa Pär är hemma idag (gillas) och sitter just nu ute på gräsklipparen och friserar gräsmattan. Måste ju oxå göras, även om jag önskade att någon annan kunde komma hit och göra det åt oss. Det tar lite tid att klippa ca 2900 kvm...

Igår shoppade jag lite (perfekt när man är mammaledig, eller hur?). Skruttan fick en windstopper fleece-overall från Po.P.
Den kommer bli kanon i vinter i vagnen. Och i Haglöfs-sovsäcken hon kommer ligga i - myspys!

Nu ska jag ringa en sång-människa och se om vi kan få börja i nån grupp nu i höst skruttan och jag. Om hon hört mig sjunga får vi nog inte det, men det har nästan ingen som tur är. Ha ha!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback