F&S, BVC och FTV

Nu vecka, nya tag. Eller jag gör ju inte jättemånga "tag" om dagarna men ändå.

Blev en tur till Hassela på söndagen. Lite regn fick vi på oss, men inte jättemycket.
Fick träffa flickorna Lindh och farmor och farfar så klart.

Igår var jag och Mira på F&S en stund. Julia diplomerades till ae-instruktör.
Känns som det var väldigt längesen jag var där, men det var ju faktsitk bara dryga månaden sen. Men med tanke på att jag varit där minst 1 ggr/vecka senaste året så är det ju lite ovant.
Mormor följde med oss och tog efter ett tag med sig Mira hem till moster så mamman fick va ledig en timme.
Himlans skönt, men konstigt oxå. Hade rätt så bråttom till Sanna efteråt kan jag säga...

Idag har vi varit på BVC. 4184 gram och 55 cm. En stor tjej!
400 gram har hon ökat på två veckor, härliga tider.

På em får vi besök från Folkis. Kul att de vill kika förbi en sväng.

Nu är vi hos mormor på maln och Mirisen sover ute i vagnen.
Ska ta vägen förbi Kvantum på hemvägen, kylskåpet är lite glest. Igen - konstigt.

På torsdag är pappan ledig - skönt.

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback