I'm lovin it

Japp, så sant som det var skrivet.
Igår permiär-tränade jag för första gången sen i mars tror jag. Då magen blev för stor för att hoppa runt med och anstränga sig allt för hårt.

Så igår fick skruttan vara hos mormor en stund och jag fick gå på pass alldeles själv.
Lite konstigt kändes det först att lämna henne så länge, kommer hon skrika hela tiden typ? Men när jag väl kom på plats var det underbart skönt.
Skönt att få vara själv i min egen kropp en stund och att få röra på sig var superskoj! Skönt att få egen tid och tanka lite energi, härligt.
Trots att jag tog det väldigt lungt har jag träningsvärk idag. Tror inte det fanns en tillstymmelse till muskler kvar på kroppen så den fick kanske en chock.

Imorn ska vi på BVC, dags för läkarundersökning för tösabiten.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

1000 poäng tilll dig! Vad duktig du är som tar tid för dig själv! Hoppas att vi ses snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback