Vår nya vardag

Nu var det så dags till slut. Pär har börjat jobba idag och jag och skruttan är solo.

Jag har gruvat mig rätt mycket inför den här dagen men det går rätt så bra ändå.
Han kommer ju dessutom hem på kvällen, jag har nog tänkt på nåt konstigt sätt att jag skulle va helt ensam dygnet runt efter Pärs semester. Men så är det ju faktiskt inte.

Idag sov vi till strax före 10:00. Tösen har stökat lite på morgonsidan så det var skönt med sovmorgon.
När vi gjort oss klara for vi till Elin och lilla Thea på besök.
Superskönt att få prata lite med någon som oxå har en liten skrutt om allt möjligt som dyker upp i vardagen med de små.
Det gör vi om!

Nu har vi fått lite mat hos mormor och vi ska snart fara på Kvantum för lite handling innan det är dags att åka hem och göra middag till pappsen kommer hem.

Så där ja, första dagen i vår nya vardag gick ju rätt fint ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback