Köldrekord

-9 my ass! Nu på em när skruttan och jag kom hem från mormor och moffen visade bilen -22!!!

Miran har som sagt varit hos mormor och moffen idag.
For dit med henne vid 9,30 när det var sovdags och sen for jag iväg helt själv för att få lite saker uträttade.

Först på F&S för att köra igenom vårens ae-pass och slipa på lite detaljer. Kommer nog bli bra den här gången oxå.
Sen på stan, den satans stan rent ut sagt... Snurrade runt i en halvtimme för att hitta en parkering. En halvtimme?! Helt sjukt.
Men efter mycket om och men så fick jag i alla fall ifrån mig bilen och tog tag i projektet "Handla de sista julklapparna".
På ca 2,5 h var jag klar och då hade jag dessutom hittat fin examenspresent till kära A och 30-årspresent till systeryster. Bra jobbat!

Nu eldas det fär fullt i öppna spisen här hemma och alldeles strax ska tösen få vakna.
Sen blir det fredagstacos och godis så klart! =D

Imorn bär det av till Bergsjö för trevligt examensfirande. Grattis A, du är helt fantastisk!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen, vad snäll du är!!

Det var en mycket fin examenspresent.

Återigen tack. Kramar

2009-12-19 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback