Lilla sockret

Igår var vi i Bergsjö på examensfest med en fantastisk buffé.
Nu vet jag vart jag ska catera mat ifrån hädanefter. Mums!

Idag snöar det igen och Mira och jag har börjat dagen lugnt med grötfrukost och med att tända det fjärde ljuset i adventsljusstaken.
På em kanske vi tar en tur till Kornvägen för att spana in A & M's nya place. Mys!

Lite konstigt och nästan tråkigt tycker jag att julafton är först om fyra dagar.
Fjärde advent ska VARA julafton tycker jag. Men, men.... I det här tempot läre torsdagen vara här snabbare än kvickt.

Tänke bjuda på lite bilder på den vackraste lucian som jorden skådat idag, samt en annan bild på vårt söta troll.

Idag eller imorn kommer nog julgranen få komma in oxå.
Måste således leta fram julgranspyntet. Är ju sex år sedan vi hade julgranen framme sist...


  


 
Testar mössan som var så stor när hon fick den. Nu; som en smäck!


 
Mys hos mormor och moffen.



Trevlig 4:e advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback