Matvrak

Mitt i veckan, onsdagen är här.

Mirabus ligger ute i vagnen och sover efter att ha ätit en hel portion gröt! Och då är det en riktig portion, inte smakportion. Ni med småbarn vet vad jag menar.
Duktigt va?! Jag är mäkta stolt.

Hon fick en svacka ett tag på grötfronten och bara spottade ut, men nu verkar hon ha kommit på det igen.
Har ätit en hel portion på kvällen ett tag nu, men aldrig på morgonen. Men idag så!
Mammas duktiga tös.
Så då blev det ingen ersättning innan sovningen. Hoppas vi kan göra detta till en rutin med bara gröt (ingen ersättning) på morgon OCH kväll.

Vi har hemma-mys idag.
Imorn är det dags för läkarbesök och 5 månaders-spruta, huvva!

Och ÄNTLIGEN har vi fört över bilder från kameran till datorn så nu ska jag bjuda på lite pics. =) Klicka på dem så blir de större.


 Stora damen testar matstolen.


 Miran och mormor.


 Mys på golvet.


 Mamma och Mira.


 Micke, Mira & Tina.


 Prins Hannes & Mirabus.


 Världens bästa moster!

Kommentarer
Postat av: Erica

Var det det där kortet på M&H du använde tidigare idag? Kram

2009-12-09 @ 21:44:28
Postat av: Hanna

Japp, jag tror det. =)

KRAM

2009-12-10 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback