Radjos med Folkis

Igår var det julfest med jobbet.
Startade med glögg och mingel på kliniken för att sedan gå vidare till Radjos.
Där blev vi bjudna på trerätters middag med en ljuvlig oxfilé till varmrätt - mums!
En trevlig kväll som jag avrundade runt midnatt och styrde hemåt mot mina älsklingar.

Roligt var det att få träffa de på jobbet igen. Det är ju så sällan nu för tiden.
Kom på igår att jag verkligen saknar dom. Det tänkte man inte på när man jobbade precis...

Idag är det lördag.
Pappan jobbar och Miran ligger just nu ute i vagnen och sover sim fm-tuppis.
När hon vaknar blir det lunch och sen måste vi nog åka på MAXI och handla lite saker som förvirrade mamman glömde när vi var där igår... :S

Ikväll blir det wok till middag, lovley.

Just det! I torsdags var Pär och jag på bio, Luftslottet som sprängdes.
Jag har bara läst halva den boken och visste inte hur det skulle sluta. Var nästan rädd på slutet, himlans spännande!
Vi tyckte båda att den var riktigt bra.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback