Sista dagarna

Nu är vi verkligen inne på slutspurten av år 2009.
Ett för oss helt fantastiskt år då det finaste vi någonsin kunde önska oss kom för att utöka vår familj och förgylla våra liv.

Det känns som att tiden efter 6 juli i år har gått i ett rasande tempo.
Tyckte det var nyss vi låg där i tråkiga-rummet-utan-TV på BB och bara myste, med det ju ett halvt år sedan. Helt galet.
Och inte läre det väl sakta ner nu kan jag tro... Det händer nya saker med vår skatt varje dag och det är så roligt att se allt dom små lär sig. På så kort tid dessutom!

Lägger man trollet på rygg så ligger hon vips på mage.
Springer i gåstolen gör hon oxå. Hon fick den på juldagen av oss och redan dagen efter körde hon runt här hemma som värsta rally-Harry. Fisen min!
Julgranen är hett byte. Måste vara en härlig känsla för de små när de helt plötsligt kan röra sig själva och ta sig dit de vill.

Äter mat gör hon oxå. Nästan en hel burk x 2 per dag!
För typ två veckor sedan slet jag mitt hår och var så frusterad över att hon inte verkade gilla nåt i matväg. Vi slaskade med smakportioner och välling om vartannat.
Ett bakslag kommer väl med största sannolikhet, men nu vet vi att hon gillar mat iaf.

Ser framemot 2010 med ett pirr i magen.
Jag ska börja jobba (redan i mars en sväng!!) och pappa och Mira ska få mysa på dagarna.
Sen blir det ju snart sommar igen och efter det är det dags för dagis och jobb på riktigt. Hej vad det går!
Och till sommarn.....då blir lilla sockret ett år oxå. Nej, nu får vi pausa lite. Det känns alldeles för stort!

Något annat himla kul är att vi ska på bröllop i Oslo oxå! I september, jätteroligt verkligen. =)

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla på damernas slalom.


 Alldeles ny <3

 Knappt ett halvår senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback