Sjukstuga

Vaknade i natt av ett fruktansvärt magknip och kunde inte somna om.
Låg vaken och vände och vred några timmar och framåt 5-tiden konstaterade jag att magsjukan var ett faktum.
Blä!

Pär tog Miran när hon vaknade men efter bara en liten stund började han känna sig dålig oxå... =(
Så runt 7-tiden kom mormor och moffen och hämtade lilla prinsessan som, tack och lov, verkar ha klarat sig.

Så det är vad vi roar oss med denna snöiga tisdag. Magsjuke-VM kan man säga.
Vi sover och slåss om toan om vartannat. Det är nu man skulle ha två badrum... Usch och fy.

Miran ska få sova hos mormor i natt. Säkrast så. Jag vill INTE att hon ska bli sjuk oxå.
Jag är lite piggare nu. Har duschat och lyckats äta lite. Men pappan i familjen ligger fortfarande och är minst sagt klen.

Nu måste jag nog titta till älsklingen. Kolla sockret om inte annat....

Skotta på!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy jag lider med er... Inge vidare med magsjuka, hoppas Mira klarar sig!!! Vi hade de hela familjen i våras de var ingen höjdare....

Krya på er!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback