Another week...

Det händer inte så mycket revolutionerande i mitt liv just nu.
Skriver samma sak vecka efter vecka känns det som. Jag jobbar, tränar, handlar, städar, går ut med hunden och sen är det fredag - tjohoo.

Så kommer nog även denna vecka att se ut.
Fast det mest revolutionerande i våra liv just nu är ju faktiskt den som bor i min mage. Det är sjukt revolutionerande och häftigt och mysigt och pirrigt och lite läskigt på samma gång...
Ska till Karin på MVC nästa vecka och få lyssna på den lilles hjärta, det blir spännande! Spännande ska det även bli att se om siffrorna på vågen ökat.

Den här veckan ska vi även försöka ta oss iväg och kika på nån vagn. Lyckades inte i helgen...
Jag vill vara säker på att vi får den vagn vi vill ha i den färg vi vill ha och då kan man inte vänta hur länge som helst.
Den lilla krabaten sparkar då på som bara den och nu har även älsk fått känna hur den tränar sig i magen. Mys!
Alltså det här med mammakläder.... Jag har fortfarande inte hittat ett enda bekvämt plagg. Jo, ett par mysbyxor jag beställt från H&M. Mammajeans är då ingen höjdare, används i nödfall i dagsläget.
Kan dock tänka mig att linnen och tröjor känns bättre men än så länge funkar mina vanliga kläder på den fronten. Är mest byxor som krisar och det är lite styrigt/obekvämt stundvis. Gillar leggings och klänningar bäst och mysbyxor så klart.

Nej, nu är det dags att göra ett ryck.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett tips!!! Jag hittade ett par super sköna mammajeans på Illbattingar som jag typ bodde i!!!! :) Vad mysigt att ni fått känna hur lillen rör sig där inne!!! Ha det bra! Kram!!!

Postat av: Hanna

Sofia: då ska jag kolla där! De jag har är från Lidex och H&M och de gillar jag inge vidare.... Tack för tipset.

KRAMIS

2009-02-18 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback