Burr!

Idag var det riktigt kallt! Lika som igår, men idag känns det ändå kallare.
Otroligt fint är det jag ser från mitt fönster på jobbet när solen skiner över stan men några grader varmare hade ju inte skadat.

Igår hade jag sovmorgon, skönt skönt skönt! Mysigt att vi får måndagsmorgonen lite tillsammans oxå jag och Pär. Och med tanke på denna lång helg kändes helgen jättelång med måndagssovmorgon. Härligt.

Inatt jag har sovit urkasst, blä! Fullmånen och jag kommer inte överens om nätterna.....
Det var superhäfitgt dock att gå ut med vovven igårkväll. Hade ficklampan med mig men behövde aldrig tända den, så månljust var det. Vi som har bäcksvart hos oss på "landet" annars, häftigt att månen kan lysa upp så mycket.

Idag är det tisdag och dags för mig att köra pass efter jobbet. Blir alltid på så bra humör när det är dags och efteråt känns det fantastiskt skönt. Som balsam för själen....
Middag idag blir blodpudding, bacon och vitkålssallad - mums! Längesen nu.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback