Happy holiday

Den här helgen är verkligen en av de bättre på länge.
Både Pär och jag är långlediga (helt underbart och sällsynt) och det har hänt och händer så mycket positivt och kul nu i dagarna.

Igår fredag, vad det dagen D. Äntligen skulle vi få se vårt mirakel som gömmer sig i min mage. (Ni som  inte visste, vet det nu ;))
13:30 igår skulle vi vara på sjukhuset för ultraljudet. Det är helt klart det häftigaste jag varit med om hittills.
Den lille där inne sparkade, snurrade runt och levde om allt vad den kunde. Busade med barnmorskan som fick kämpa lite för att kunna se och mäta allt hon skulle. En helt otroligt upplevelse tyckte både jag och Pär. Många fina bilder fick vi med oss hem som vi tittar på nästan hela tiden.
Nu har man liksom svart på vitt att det finns nån därinne. Nu är vi ju bara ännu mer nyfikna på vem du är, Lilla Älskling.
Fick även nytt datum 12 juli, hade 14:e tidigare. Nu väntar vi och längtar.

Idag är det lördag och prins Hannes har döpts i Hudiksvalls kyrka. Han var så duktig. Tittade runt och flinade åt det mesta. Charmade prästen så han nästan kom av sig emellanåt. När det var dags att få vatten på huvet sträckte sig Hannes mot dopfunten och ville hoppa i, har jag sagt att han älskar att bada? =)
Han skötte sig med andra ord exemplariskt. Mosters hjärta.

Nu har både jag och Pär sovit en stund på varsin soffa. Är väl dags att börja vakna nu kanske och fundera på middag...
19:30 ska vi se Iggesundsrevyn med syster och Per. Det ska bli jätteskoj, särskilt att se "mina" danstjejer.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Va roligt att ni har varit på ultraljud, det tyckte jag va jätte häftigt när vi var och såg lilla bebisen, Hoppas du mår bra nu, vi mår bara bra, Alexis växer och mår bara bra//kram från oss i sthlm

2009-02-10 @ 14:19:45
Postat av: Emilia

Vad kul gumman! Stor kram!

2009-02-10 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback