Helgen here I come!

Nu är det nära, knappa två timmar kvar på jobbet sen är det helg - nästan. Jobbar en stund imorn oxå men det känns helt ok. Dessutom då Pär oxå jobbar.
Efter jobbet ska jag susa iväg på Kvantum en snabbis och sen till syster (om dom är hemma) och snusa på prinsen i väntan på att passet jag tänkte gå på börjar kl. 16:00.
Sen blir det hemåt för middagsstyr och eldning i öppna spisen kan jag tänka mig. Burr vad kallt det var i morse, -23. Hua!

Ska även försöka få med mig the father to be på nån babybutik i helgen och försöka komma fram till något i vagnfrågan.
Känns lite som mission impossible då inte jag själv vet riktigt vad jag vill ha längre. Suck.

Kanske att Spiran ska få komma ut en stund när jag kommer hem från träningen. En liten promis bör vi kunna fixa trots kylan.

Nej, nu ska jag jaga lite patienter.

Pling och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback