The perfect day

Idag har det varit en nästintill perfekt dag. Har hunnit med en massa saker utan att stressa och känner mig fortfarande rätt pigg fast jag fått mycket gjort.

Började dagen med sovmorgon till 9:30, det var inte igår. Har inte kunnat sova så länge nu i värmen men det behövdes väl idag då antar jag. Skönt iaf.
En liten prom med Spira i skogen där det är minst varmt nu när solen steker redan tidigt på förmiddagen.
Vid 11:00 packade jag badväskan och for till familjen på Stråkvägen för lite solning och vila vid poolen. Läste och hade det skönt i solskenet. Två dopp i poolen blev det oxå, lovely.

Behövde handla lite på vägen hem men jag svängde förbi prinsen i Sanna först och fick pussas lite. =)
Sen Kvantum då alltså och på hemvägen kom regnet. Skönt! Det är inte varje dag man säger så, men idag var det faktiskt så. Så himla skönt med lite mellanväder.

Efter uppackning av matkassen så tog jag och voffsen en ordentlig prom på en timme.
Har haft dåligt samvete varje dag nu när det varit så vamt att hon inte fått komma ut som hon borde. Det funkar ju liksom inte i 28 graders värme och med hennes päls, stackarn...
Men nu när det blev mulet och lite regnstänk; helt perfekt promenadväder för oss.

Nu slöar jag välförtjänt i soffan men ska snart fixa käk till älsklingen kommer hem.
Helgen kanske bjuder på en Sundsvallstur, vi får se. Pär ska ju jobba lite oxå.

9 dagar till BF, kom ut snart lille skrutt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för dig att du är pigg fortfarande! Såg bilderna på dig på www.jonssonfoto.blogspot.com och vad fin du och magen var! Kanske ses i S-vall, jag ska dit på söndag :)

2009-07-03 @ 18:35:17
URL: http://b-sahlin.blogspot.com
Postat av: Farmor och farfar ( snart )

Vilka underbart vackra bilder på en jättesöt tjej med härligt rund mage. Undrar så vem som finns däri. Längtar. Kram och sköt om er.

2009-07-03 @ 18:54:16
Postat av: Farmor och farfar ( snart )

Vilka underbart vackra bilder på en jättesöt tjej med härligt rund mage på "jonssonfoto". Undrar så vem som finns däri. Längtar. Kram och sköt om er.

2009-07-03 @ 18:56:14
Postat av: Kusin Vitamin

Vad fina bilder på dig å magen, kan tro att ni längtar nu när det är så nära. Här går Lucas för fullt så nu är det full huggning men roligt samtidigt. Må så gott och hälsa alla, kram Mia

2009-07-03 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback