Välkommen mellandag!

Det här är väl egentligen förbjudet att säga, men gud så skönt det varit idag med lite svalare temperatur och en del moln.


Har hunnit med en massa saker här hemma som inte blivit av tidigare, man har ju inte precis velat vara inne när det varit 28 grader och sol ute....


idag har jag tvättat, bakat en stor långpannekaka och frusit in till kommande besök (hör ni att jag tar för givet att det kommer komma en masssa folk hit? Ha ha!), organiserat ett köksskåp from hell, solat lite (måsta ju när solen tittade fram) och ÄNTLIGEN har vi fått upp gardinstängerna och gardiner i vardagsrummet.
Det är väl bara typ 2 månader sen det blev färdigmålat men IKEA har ju bråkat med mig och därav fördröjningen.

Pär har klippt gräset och styrt upp klädkammaren i sovrummet med diverse krokar och hyllor, kommer bli kalas när det blir ordning och reda där oxå.

Igår for vi till Sundsvall och Birsta på em vid 14:00-tiden, Pär kunde sluta jobba då.
Kikade på TV, men köpte ingen. Det verkar bli en dyr sak som Pär kan få något billigare genom jobbet. Nåt med LED heter det visst. Blir nog fint det.
Shoppade lite smått på IKEA oxå så klart, en blöjhink bl.a.
Pär fyndade två par skor på Din sko för 349:-, allt som allt alltså. Sjukt! Jag hittade oxå ett par för 99:-, gillas.

Var in en snabbis på POP-rean oxå, men det är så svårt att handla där tycker jag när man inte vet vad det är för en krabat i magen. Sen är det fortfarande inte särskilt billigt fast än det är 50%...

Imorn är det måndag igen och ny vecka. Hoppas på veckan med stort V...

Pling


Kommentarer
Postat av: Maria Grufberg

Grattis Hanna och Pär till eran fina lilla flicka!!

Hoppas allt gick bra.



Många Kramar Maria Grufberg

2009-07-08 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback