5 kilometers kissnödighet

Igår var det dags för årets upplaga av Blodomloppet, det andra för mig.
Förra året var jag med och körde uppvärmningen med F&S och sedan sprangs det 5 km. I år gick det lite lugnare till.

Jag var med på uppvärmningen så gott jag kunde, som motionär med en mage i vägen, men sedan blev det en promenad på 5 km i sällskap av Kim. Trevligt, trevligt.
Det går egentligen hur bra som helst att röra på sig med stor mage, i alla fall för mig, om det inte vore för den satans kissnödigheten som gör sig påmind så fort man går i nedförsbacke eller anstränger sig på något sätt. Irriterande, för jag vet ju att jag inte är kissnödig på riktigt, det är ju bara bebben som trycker på liksom.
Så knipande tog jag mig igenom loppet och det var en gudagåva att få gå på toa när vi kom tillbaks till Glysis.
Gott fika fanns det i picknick-kassen oxå, mysigt!

Idag på lunchen ska jag gå på MVC och snoka lite, hi hi. Skam den som ger sig.... ;o)
Nej, men allvarligt så ska jag bara skipa lite rättvisa.
Ska även göra ett besök på Lindex för att försöka köpa en bikini-bh. Gårdagens försök blev misslyckat.... Att det ska va så svårt?

Nu har solen kommit fram oxå - härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback