Gröthjärna....

Får man skylla förvirring och glömska på att man är gravid? Jag tror det. Det skulle kännas bra i alla fall.

Igår 4 juni fyllde vår andra bebis (förutom den i magen) 6 år, stora hundtjejen minsann! Och, ännu viktigare men inte lika kul, det var på dagen sex år sedan mormor lämnade oss.
Märkligt att den vackraste, snällaste vovven i hela världen, (jo, jag tror faktiskt det) som var menad att komma till oss, föddes samma dag som mormor lämnade livet här på jorden. Helt klart menat, men hur och av vem? Ingen aning.

Vi älskar i alla fall våran Spiris mer än jag trodde det var möjligt att ens gilla en hund, var ju livrädd innan. Och varför mormor lämnade oss så många år för tidigt kommer vi alltid undra.
Vi älskar er!

Igårkväll var jag som sagt solo då Pär var i Sundsvall med jobbet. Hälsade efter jobbet på familjen Ekvall-Ljung på maln och hade sån tur att jag fick mat i magen oxå. Ni är bäst!
Bilbarnstolen som Signe vuxit ur fick följa med mig hem. Nu är det vårt pyres tur att få åka i den.
För varje sak och pyssel som tas hem, fixas och ordnas med känner man att det närmar sig.... Och det är ju så spännande, vem är det som gömmer sig där inne?? Och när tänker du komma ut till oss?

Idag slutar jag 15:00 - och inte en minut senare. HELG - välkommen!


(Fast våran är ljusblå/grå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback