Last week...

Nu mina vänner är det väldigt, väldigt nära. Sista arbetsveckan har precis startat och jag är tröttare än någonsin tror jag.
Det var väl ett himla tjat om det... Men så är det iaf. Tror kroppen lägger av lite i förtid när man vet att semestern snart är här.
Japp, på fredag 13:30 lämnar jag Folkis för en låång ledighet. Hur lång vet jag egentligen inte, men länge iaf.

Helgen har varit toppen. Fredagkväll blev lugn med tacos och besök av D & M. Tittade mest på TV och killarna mekade lite med gräsklipparen. Maskiner, maskiner...

På lördagen sov jag länge, gick en snabb prom med Spira och sen for jag till syster i Sanna för att sminka henne till bröllopet de skulle på senare på em och hämta hem Hannesen som bodde hos oss mellan lör-sön.
Vi gungade, promenerade med vagnen och hunden och hade en mysig em och kväll. Lite styr under natten, men duktiga killen gjorde sovmorgon till 9:30 så då var lite spring tidigare under natten helt ok.

Igår var vi bara hemma, myste och slöade.
Pizza-middag och TV innan dusch och i säng, laddade för ny vecka - den sista!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback