Mindre nöjd

...kan man milt sagt säga.
Gud så trött man blir på vården i detta samhälle. Det är ju inte så att man besöker hälsocentralen för nöjes skull flera gånger i veckan. Utan när man väl får tid dit så är det ändå näst intill stört omöjligt att få nån hjälp som duger till något.
Tur att man har kontakter på andra ställen, vad gör alla andra som är utan??

Tröstade mig med en liter jordgubbar efter besöket för jag blev så himla trött.
"Vårdgarantin är 3 mån". Jo, tack jag vet! Men jag ska föda barn om mindre än 4 veckor och då vill man inte ha en massa annat rassel på sidan om att tänka på. Det känns som att en stundande förlossning räcker till.... Grrr!
Men, men det löser sig nog det här oxå, det är bara det att krafterna inte finns där på samma sätt nu och en förkylning gör inte saken bättre.

Nu ska jag krypa i säng. Imorn är det föräldrautbildning, ska bli trevligt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pär

Love you! Puss

2009-06-15 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback