Ny vecka, samma sol

Solen fortsätter att visa upp sig från sin bästa sida - underbart!
Dagen idag har spenderats i Sanna med prinsen på deras gräsmatta och en hel del i poolen. Kunde man inte svalka sig skulle man inte kunna finnas till sånna här dagar.

Nu är det mindre än två veckor kvar till beräknat datum för bebben att titta ut. Men jag hoppas inte för mycket, det ska säkert gå en stund till.
En kompis till Pär har samma datum som oss, men ska få träffa sin bebis på onsdag redan då hon ska snittas. Avis? Om!
Eller inte på snittet, för det vill jag inte. Men tänk att veta att den kommer ut i övermorgon, det vore inte fel.

Men jag är väl inte tillräckligt less heller, man ska ju hinna bli det sägs det så man har extra mycket ork och kraft när det väl sätter i gång.
Jag trivs ganska så bra med tillvaron, även om både Pär och jag längtar efter bebisen mer och mer för varje dag.

Sen var det ju det här med semester på Pärtans jobb oxå. Jonas började sin idag och har semester tills vi får barn. Så ska han få vara ledig något så kan den ju vänta nån vecka till...

Imorn kommer mamsen och vi ska baka bullar att fylla frysen med till det blir en massa bebisbesök.
Det gäller att ha framförhållning.... :P

Sola lugnt, god kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så trevligt med bullbak.

Ser fram emot bebisbesöket när den behagar att kommma ut:) Men vi kanske kan ta en date denna vecka med?

2009-06-30 @ 07:49:23
Postat av: Hanna

Anna: jag dejtar gärna! Får fundera på en bra dag bara. Torsdag har jag lite svårt att komma ifrån, men annars är jag rätt flexibel. KRAM

2009-06-30 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback